ب حق همون کهکشان ها....
درد و دل پنهانی...ما را در سایت درد و دل پنهانی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 191 تاريخ: چهارشنبه 7 تير 1396 ساعت: 3:29
من خودمم نمیدونم چی درسته
درد و دل پنهانی...ما را در سایت درد و دل پنهانی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 180 تاريخ: چهارشنبه 7 تير 1396 ساعت: 3:29
و حالا تو عقوبت عمل خودم موندم
یا الله تو شب روز میکنی...روز شب...از درخت سبزی می افرینی و از چوبش اتیش...تو مرده رو زنده میکنی
اینکه دیگه چیزی نیس
خودت درسش کن
درد و دل پنهانی...ما را در سایت درد و دل پنهانی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 195 تاريخ: چهارشنبه 7 تير 1396 ساعت: 3:29
ما را در سایت درد و دل پنهانی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 180 تاريخ: چهارشنبه 7 تير 1396 ساعت: 3:29